https://www.amazon.it/-/en/dp/B0DHMK5T55/ref=sr_1_1?
https://www.amazon.it/Kindle-Store-Franca-Colozzo/s?rh=n%3A818937031%2Cp_27%3AFranca+Colozzo
Interview Questionnaire – RootsAndRoutesMag.com
1. Briefly describe your background, interests, and significant life experiences.
2. Major Challenge: What has been a major challenge in your life and how did you handle it?
3. Proud Moment: Share a personal or professional achievement you are proud of.
4. Daily Motivation: What keeps you motivated and inspired each day?
5. Community Contribution: How do you actively give back to your community or support others?
6. Message to Readers: What message or advice would you like to share
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Un breve stralcio dell'intervista da me rilasciata.
A short excerpt from the interview I gave.
...
4) Daily Motivation: What Keeps You Motivated and Inspired Each Day?
Poetry has always been my muse, the regenerative force that often harmonizes with the sea, where I love to retreat in the summer on a solitary rock. There, I write poems when inspiration breathes like a breeze through my hair, and facing the horizon, I look at the rock in the sea known as the “Ship of Serapo” (the urban beach of Gaeta, the most famous among outsiders), my preferred destination and refuge for seagulls and cormorants. Poetry and writing, as well as drawing and art in general, have always been an anchor in difficult times in my life...
La poesia è sempre stata la mia musa ispiratrice, la forza rigeneratrice che spesso si armonizza con il mare, dove amo ritirarmi d'estate su uno scoglio solitario. Lì scrivo poesie quando l’ispirazione soffia come una brezza tra i capelli e, volgendo lo sguardo verso l’orizzonte, ecco profilarsi lo scoglio isolato noto come la “Nave di Serapo” (la spiaggia urbana di Gaeta, la più conosciuta dai forestieri), la mia meta preferita e rifugio di gabbiani e cormorani. La poesia e la scrittura, così come il disegno e l'arte in generale, sono sempre stati un punto fermo nei momenti difficili della mia vita...
I testi, le immagini o i video pubblicati in questa pagina, laddove non facciano parte dei contenuti o del layout grafico gestiti direttamente da LaRecherche.it, sono da considerarsi pubblicati direttamente dall'autore Franca Colozzo, dunque senza un filtro diretto della Redazione, che comunque esercita un controllo, ma qualcosa può sfuggire, pertanto, qualora si ravvisassero attribuzioni non corrette di Opere o violazioni del diritto d'autore si invita a contattare direttamente la Redazione a questa e-mail: redazione@larecherche.it, indicando chiaramente la questione e riportando il collegamento a questa medesima pagina. Si ringrazia per la collaborazione.